Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 60

Thread: hey guys !!! new to H.P.T. hope yall like my truck !!

  1. #1
    Houston Performance Trucks
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Pearland
    Posts
    73

    Default hey guys !!! new to H.P.T. hope yall like my truck !!



  2. #2

    Default

    Looks pretty cool welcome to hpt . Plan on going any higher ?

  3. #3
    Houston Performance Trucks
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Texas Tech
    Posts
    699

    Default

    Welcome to hpt
    Since 1993'
    Hidden Content

  4. #4
    Houston Performance Trucks
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Pearland
    Posts
    73

    Default

    Thanks man, but na not higher but lower tho. I gotta built 5.3 in it, so im probly gonna drop it in a single cab 2wd

  5. #5
    Houston Performance Trucks Turbo 402's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    312

    Default

    More info on this built 5.3

  6. #6
    Houston Performance Trucks
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Pearland
    Posts
    73

    Default

    bored .30 over, comp cam, comp billet double roller timing chain, 34lb injectors, cold air intake, tb spacer, long tubes 3 inch no cats no rear o2s, egr delete and pcv reroute, scorpion rocker arms, comp push rods, lunati dual valve springs, ported/ polished stock heads, arp rod/head bolts, E fans, chuckslsx tuning, heads and block been decked too. minor built 4l60e with circle d 3000 stall TQ.

  7. #7
    Houston Performance Trucks Turbo 402's Avatar
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    312

    Default

    Racetruck!

  8. #8

    Default

    Sounds good any track times ?

  9. #9
    Banned
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    409

    Default

    Thats a clean ass truck bro... Sounds like it might run bad ass to

  10. #10
    Houston Performance Trucks
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    PASADENA
    Posts
    215

    Default

    Welcome nice truck

  11. #11
    Houston Performance Trucks
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Pearland
    Posts
    73

    Default

    Hey thanks guys !! im tryin to make it a race truck lol, and no sir no track times lately. But i have ran before, wen i had low compression pistons in it and bad tunes i ran a mid 14. that was also with stock size stall too. Honestly i believe with my higher compress pistons and awesome tunes from chuck and my bigger stall i should do maybe low 13s. wat yall think ? also i have a 76mm turbo im bout to put on lol

  12. #12
    Houston Performance Trucks El Topo's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    aldine
    Posts
    135

    Default

    Hell yeah put da turbo

  13. #13
    Houston Performance Trucks
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Pearland
    Posts
    73

    Default

    i agree man, i definitely want too haha, but i wanna swap my driveline in a single cab 2wd in first you kno ?

  14. #14
    Houstonperformancetrucks.com 6.0ss's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Location
    Cerralvo N.L
    Posts
    1,400

    Default

    Welcome seen u at the meets couple of times nice truck

  15. #15
    Banned
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    409

    Default

    Turbo that hoe

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •